Davids födelsedag.

David fyllde 4 år igår kl 11:56 <3

Morgonen igår vaknade jag av att David lagt sig på ändkanten av sängen.. Jag vet inte varför han kom till min säng för det har han slutat med sen längesen.

Jag vaknade i omgångar (jag kan inte sova just nu i denna skit period.) & vred & vände mig. Klockan vart strax före halv 7 & jag tänkte "ÅHH! VARENDA MORGON!" :( jag försökte somna om men det gick inte & sen vart jag riktigt toanödig för det. Så då var nästa tanke "jaha, dags att gå upp iaf annars pinkar jag på mig!" jag drog på toan & då kom jag på mig själv! Jag kom på att just då för exakt 4 år sedan var jag på toa i samma tidpunkt men då för att jag kände jag behövde kissa samt att resten av vattnet kom ut. DÅ var det inte dugg kul när jag var piss nödig igår, men när jag kom på det i efterhand tyckte jag det var allt komiskt .. Jag tänkte inte ens på det!

Jag gjorde färdigt mig & sen försökte jag ta fram Davids presenter.. (Jag vaknade av ryggont som vanligt så därför skrev jag försökte, för jag hade svårt röra mig. Ryggens svanskota är alltid stel när jag sitter för länge eller sovit på ett viss läge.) Jag fick fram presenterna iaf & sen började jag sjunga för David som en kråka & han vaknade inte helt direkt han ville sova. Men då sa jag de magiska orden "David, du har fått paket." Han direkt klarvaken reser sig upp sätter sig & tar första bästa paket & sliter upp det. Jag sträcker ut mina armar & säger GRATTIS DAVID! :D" just då glömde jag självfallet bort ryggen & kände hur ont det gjorde! Jag ryckte åt mig väggen & var bara en millimeter från att börja gråta. Inte för att jag hade så fruktansvärt ont utan för att jag är så trött på det.. :( Jag vill bara kunna vara som vanligt :( Jag förstår inte vad jag har gjort för att det ska stelna till nästan varje dag. Jag ryckte upp mig & var glad nu när det "släppte" det släpper alltid av sig själv den där stelheten men då kan jag inte böja mig elr nåt på ett tag det gäller att göra en hastig rörelse bita ihop & sen försvinner det. Men jag vill inte orsaka mig mer smärta än nödvändigt så jag försöker bita ihop tills ryggen slutar göra ont själv, vilket inte alltid går.

Det tog mig en jäklans timme att få upp hans hockeymål & nätet sen ville han direkt spela! :) Jag tror att om det vore någon annan som skulle fixa det där målet åt mig så hade det gått snabbare men jag är inte ett dugg tekniskt kunnig på något huvudtaget med att sätta ihop nåt. Fråga någon av mina nära & de kommer hålla med.
Han fick 2 par boxer kallingar av mig också, 2 tröjor en långärmad med tåget thomas & en kortärmad tröja med tom & jerry. Den var också succé för den delen! :D Vad fick han mer av mig? Tror inte det var mera? Jo, flera stycken olika mjuka bollar fick han & 2 innebandy klubbor! ^^,

Efter timmen som gick fick vi bråttom att göra oss färdiga till dagis, chokladrutor skulle med, frukost skulle fixas, duscha David skulle göras osvosv. Vi kom som vanligt försent men jag skickade sms & förvarnade.

Chokladrutorna vart succé framförallt alla dumble klubbor jag tog med mig också! ;) ..

Söndags var det firande för David då kom nåra stycken bland annat sanna, ludde & co samt johans familj. Igår kom Micke & hans familj. David umgicks mycket med pappa & Siv jag sa åt honom att passa på. =)

Han fick från de andra köksredskap från Ludde & co. Från Johans familj fick han lera & nåt man ska dra iväg så flyger den upp i luften. Från Micke samt de andra i hans familj fick han pippi filmer, tröja, bilar, blixten bil med sparbössa. Trots jag hade förbjudit leksaker. Utav Sanna fick han lera. =) Han fick flera stycken lera av olika personer alltså samt av dagis. Men det gör ju inge, är jag som bad om det & det gör aldrig nåt att ha extra..

Han hade en bra dag sa han iaf & det är huvudsaken :). Min lilla 4 åring.. Jisses, stoppa tiden någon?

Älskar dig David det kommer aldrig att förändras oavsett vad du gör. (`v´)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0