Idag för exakt 4 år sen.


Idag för exakt 4 år sedan då Micke tog sin student (Davids pappa) elr om han tog den igår den 9:e för 4 år sen? Har för mig att det är idag. Aja, skitsamma hit elr dit en endaste dag.

Så firade jag hans student med honom vi var inte direkt ett par men det var inte slut heller. Jag vet inte ens vad vi var i det läget men han strulade med en annan tjej vid den tiden & ljög om det & jag var kär som tusan i honom trots alla hans dumheter & jag ställde upp för honom med allting han bad mig om.

Jag drog med till hans student som han bestämde sig dagen före i sista minut att han ville fira. Jag fixade med papper i stora bitar med pennor & skrev nåt om hans student? Jag minns faktiskt inte,  men det var nåt han bad mig göra & jag minns jag drog till Maxi för hans skull. Vi bodde i vivalla då & jag var hög gravid, jag hade värsta flinta fötter & fötterna var skit feta & benen tog kål på mig & att bara gå i typ 10 min fick mig att bli svettig som attans & andfådd emellanåt för det var så varmt samt värsta big mama mage hade man. Iaf, jag drog hela biten dit & hela biten hem jag fick stanna till i omgångar & pusta ut, för jag fick förvärkar i omgångar (som jag har kommit på nu i efterhand att det var.) & pallade mig hem med näppe. Detta var nog dagen före hans student elr om de var vid annat tillfälle? Aja, skitsamma.

Samma dag på hans student iaf drog jag med han till Kvinnerstaskolan & sen drog han iväg till att fira ute på krogen, jag stannade kvar hemma hos hans familj & jag minns jag klagade på att ryggen gjorde så ont & var helt förstörd emellanåt de där dagarna för jag fick reda på att han hade funnit en annan & kände mig så fruktansvärt sviken & bara lämnad utan vidare höggravid som jag var & fick veta det i sms att han ville vara singel.. Att han lämnade mig gjorde han tidigare dryga någon vecka före hans student tror jag? Minns inte.. Minns att jag drog till Emmi & vägrade svara hans samtal & sms efter att han skickade sådär till mig när exakt minns jag inte men minns jag sprang över till Tina & grät floder, sen minns jag att Emmi tog emot mig hemma hos henne där hon bodde med Patrik just då i baronbackarna.

Jag hade inte en aning om att jag bara dagar senare skulle föda mitt älskade barn, att jag inte anade att det var förvärkar det fattar jag inte? Det enda folk tjatade om var att jag snart kunde föda barn & TÄNK om jag födde där just hemma hos dom? Tur nog gjorde inte David det & tur nog valde han att sätta igång förlossningens arbete hemma hos "mig" hos Micke & mig.

Jag kände bara för att skriva detta då jag går & tänker på det hela tiden, att vid denna tidpunkt för 4 år sedan så var jag höggravid & skulle bara dagar senare föda.

Just det ja. I denna dag fyller Lucky-lej tio år! Tio hela år blir min älskade hund att jag har haft henne redan i 10 år kan jag inte förstå. Inte hela tiden boende hos mig men hon har varit min iaf. Grattis min älskade Lucky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0