johan & lucky.



Jag skulle slänga hamburgarbröd som jag la på golvet bakom ryggen på mig för hjälpa David med nåt i morse & jag hör något men jag reagerar inte. Sen vänder jag mig om & blir värsta paff (förvånad) & ser att Lucky (som är en collie hund) har lyckas på nåt vis öppna påsen utan att riva sönder den trots att den öppningen låg under på golvet & tagit en hamburgar bröd & när jag sa "Lucky?" :o då släppte hon genast den som "Förlåt, jag ska inte ta den." men jag sa "Lucky, du får ta den." & bara stirrade på hur hon hade lyckas komma åt den utan att ta sönder påsen ett endaste. Hon hade alltså lyckas komma åt den som om det var en hand som gav henne den ur påsen.


Johan var fin mot mig idag.. vi gjorde lite ärenden idag i centrum & jag föreslog att jag måste till bibblan för att jag måste låna en engelsk bok till engelskan som jag kan göra referens på sen elr vad sjutton jag ska göra.
Han missförstod & trodde jag menade ordlista bok & det sa ja, det med. Men då trodde inte han att jag skulle få låna en sådan & sa att jag kan plugga där istället, jag sa jo det kan jag ju göra men måste ha en data också .. Så jag sket i bibblan & sa äsch jag beställer billig skit bok som jag kan läsa som lockar mig & sen får jag det överstökat.

Han pratade om ordlista bok ännu & jag sa men de kostar ju massor men jag behöver säger lärarn till mig, så vi drog till bokhandeln & tänkte vi kan ju kika iaf & ut kommer jag med engelska - svenska & svenska - engelska böcker för 179 kr totalt som satt ihop men varsin bok. Han sa "det betalar jag!" :D Man tackar så mycket, jag kunde ha betalt den själv.. Det tycker jag var fint av honom, samt att han handlade i affärn det vi behövde & jag behövde samt han.

Vi sa att eftersom jag har betalat när han inte kunnat så gör han det nu :) Det är så mycket roligare handla när inte gäller ens egna pengar ;)

& jag är glad idag jag skulle göra närvaro på psykologin & jag klarade alla frågor galant! :D Woho! & engelskan.. tja, jag missade med en. Crap .. Dumma internet & sen jag som inte kunde finna orden någonstans så jag kunde veta vilket svaret var .. Jaja, jag får lära mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0