Lista som jag snott ;)


Vilken svordom använder du mest? Mest? Jag använder nåra stycken faktiskt men mest blir nog "Men det var väl fan då!" Näst på plats är "Nej nu jävlar!"
Äger du en iPod? Nej.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Har slutat med det jag vaknar inte iaf ibland jag vaknar av mig själv numera.
Hur många resväskor äger du? En.. Men om man ska räkna väskor blir det fler ;)
Använder du flip-flops? Nej, usch är det de där as fula?
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica, willys & ibland coop.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och beror på mest hellre ta bilden.
Vilken var den senaste filmen du såg? "Behind the nåt" :P
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Beror på lite.. Antingen med Ludde & barnen (ena hennes & andre min) elr bara med David. Eller ett litet gäng :)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Det jag känner som behövs i hemmet & sådant :D
Har någon någonsin kallat dig lat? Jao, flera gånger.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, jag tar musiken till det om jag inte kan sova.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Det är nog Beyoncé :)
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Ingen speciell.
När var senast någon stötte på dig? Någon månad sen :)
Vad åt du till middag senast? Jag åt pannkakor.
Använder du huvtröjor? Ja, men försöker sluta använda så mycket.
Kan du vissla? Haha, nej jag testade nyss!
Vem var den senaste som ringde dig? Ehm, senaste som ringde mig. Ehm, det blir nog Johan.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Oh! Det blir den dära oh heter den.. Virvelvinden va? ;D
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det vet jag att de gör. Om de inte slutat & skaffat sig ett liv?
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0175 ;)
Tittade du på tecknat när du var liten? Ehm, gjorde jag? Tänka.. Jo det gjorde jag.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Oj, vad blir det närmsta för mig? Ems "emme", är det täby?
Hur många syskon har du? 3 halvsyskon. En riktig syster. <3
Är du blyg inför det motsatta könet?
Ja, speciellt om jag är intresserad annars är jag bara reserverad.
Vilken film kan du alla replikerna till? Alla replikerna till? Hm, närmsta är nog Speed. Men kan nog inte alla?
Äger du några band t-shirts? Nej, har gjort men de är nog slängda sen länge.
När flög du senast? Bra fråga? Jag & mitt minne. Det var London resa med högstadiet så hm. 2000?
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4.
Läser du för skojs skull? Ja, när det finns tid & jag har orken annars försöker jag läsa för David.
Pratar du några andra språk? Nej, orkar inte.
Diskar du din egen disk? Ja, om inte David gör det åt mig.
Har du gråtit offentligt? Ja, haha har jag. Minns dock inte senast som var offentligt. Jo, jag grät en skvätt bara för några dagar sen.
Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär som är lånad. Men har blivit lovad en ny.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Försöker gör jag allt men inte på allting.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja, tatuering för mitt barn :)
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nja, jag vet inte.
Kan du kasta macka? Ja, här får du Lucky! ;)
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, vill nog inte heller.
Vad har du med dig in på bion? Fanta!
Vem var din favoritlärare och varför? Åsa wettéus tror jag hon stavas?, samantha sylva & bibbi broman gillade jag! :D
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej, inte ännu iaf.
Vad har du för väder? Blåsigt & mulet.
Har du en blogg? Korkad fråga egentligen vart annars lägger man upp listor?
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Hm, engelskan blir det.
Gillar du att flyga? Nej, jag får sådant lock i öronen & sen känns det som magen försvinner vid höjning & sänkning.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Att han tar vad han får hela mitt bagage & mig, att han stöttar mig genom allting & inte trycker ner mig när jag försöker uppnå nåt.
När sov du senast på golvet? Antagligen sen barn?
Vilken är din favoritdrink? Jag vet inte. Vad kan det vara? vin? cider?
Gillar du din boendesituation? Ja, men inte tapeterna!
Vilken är din mammas hemstad? Småland men flyttat till Örebro.
Din pappas hemstad? Motala tror jag! Han bor där iaf.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 6-7.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Oftast.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, elr vänta? Nej.
Vilken är din favoritfrukt? Hårda sura äpplen! :D
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Vad är det?
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 27.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nej.
Tror du på liv på andra planeter? Tänker aldrig på det.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg? Jag vart arg på Johan & igår sur på Micke.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag vet inte.
Vad var det senaste du åt? Flingor nyss.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Samma kön jag har inte många kill kompisar.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Min mamma ville jag skulle ha ett speciellt namn som var inte som alla andra hette.
Gillar du senap? Nej.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Fan, jävla skit jag skiter it!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Jag vet inte..
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Vad är det?
Tycker du om att krama folk? Ja, jag älskar närhet.
Skulle du säga att du är trendig? Nej. Vem bryr sig?
Äger du en digitalkamera? Ja, elr nej elr jo men den är sönder.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Madonna för hennes prick på kinden!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, om jag minns det själv ens.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Vänta, jag springer letar upp bokens namn. "Cathy Glass - skadad & Carlton stowers - sista andetaget.
Tycker du att du är attraktiv? haha, nej inte ett dugg.
Vad är du allergisk mot? Nickel.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Om jag fick bestämma själv? Hm, en Leo kanske? ;)
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla jag kan få nys om men samtidigt vet jag nog redan en del av nåra av de ;) Alltså av mina vänner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0