Ett besök avklarat!



Jaha, nu var det över för idag! :D En besök över, ett besök återstår imrn ..
Det tog mig bara 8 minuter & då gick jag på toa först, sa till jag var där, in kollade öronen (men mest prat) förklarade några gånger, sa ifrån det gör ont för han tryckte så hårt, men han sa att det berodde på hörapparaterna & ploppen han använde. (?) Eh, neej..

Men nu är det fixat iaf, skulle bli en remiss till Norrtan Sjukhus så får jag en ny sen därefter hörapparat. Så snabbt har det minsann aldrig gått i VC för mig. 8 min. Hoho! Nästa gång (om det blir någon nästa gång) ska jag lyckas med 7 min!

Idag blir det tvättstugan ikväll, så man har allt rent & nåt klä sig bättre i imorgon. Hoppas inte David trotsar allt för mycket imorgon av alla dagar. Men det tror jag inte, hoppas jag inte. Han kommer ingen vart med det iaf.

David har fått sitt paket nu så fort vi kom hem.. Han blev glad! :D Han öppnade & kollade utbrast "godis!" om sina 2 små paket russin! ;) Jag fick smaka lite, men jag var tvungen hämta själv.. ingen service här inte! Oh no no no ..

David & w tjatar om att träffa varandra titt som tätt hela tiden, så Emmi lessnade & frågade mig i tele efter att mamma hade sagt det tidigare att W saknade David, men tydligen så saknade han mig med & det nämnde inte mamma. Men Emmi frågade mig några gånger när vi kan komma egentligen.

Så nästa vecka om det blir som jag har tänkt, älskade små barn så kommer ni få träffa varandra .. & jag dig W & Bäseli. & ni pojkar kan leka av er hur mycket ni vill .. Sen har jag & Emmi små pratat om att jag kanske kan komma helgen före W fyller eller helgen efter. För helgen han fyller på skulle de bort. De hade redan lovat W. :)

Nej, nu vet jag inte vad jag mer ska skriva .. Jo, jag tror det blir att jag inhandlar innebandy klubba & mini mål till David's 4 års dag. Jag har funnit ett bra pris, väldigt bra pris. Men om det är något bra det vet jag inte.. Men det ska ju ändå gå till en 4 åring, så lika bra ..

Kommentarer
Postat av: sanna

Om ni är i örebro o så hojta till så kanske man kan ses nåt? :) haha 8 min, det var gött! kul att david fick ett paket :D

2010-03-15 @ 16:08:30
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: ems

bra dessi, satsa på innebandyklubba & allt :D

2010-03-16 @ 22:58:31
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0