Grattis min älskade mamma! <3


Idag fyller mamma år! :D Grattis, grattis, grattis mamma! :D .. Dock har hon kanske åkt på muskelinflammation IGEN, vad roligt hurra! :/ ..

Ska fundera ut vad man ska köpa till na .. hmhmmhm.. Förra året vart det en kruka det blev hon gla för. Men kanske inte blir lika roligt få det detta år med? Nej, jag tror inte det ..

Jag minns ju hur Emmi visste varenda år när hon var mindre vad hon skulle få innan hon öppnade det, bara för jag varenda år handlade antingen skivor eller filmer till na .. Ett år handlade jag upp för sisådär tusen spänn bara skivor & filmer till henne .. Det har jag aldrig förr gjort mot någon familjemedlem & det har aldrig hänt igen, mamma sa åt mig att det fick räcka & att jag skulle ge mig. Men neejrå, jag handlade på mig varenda förbaskade film jag visste hon ville ha, skivor som hon ville ha .. & hennes min! :D Haha, oslagbar. Det var värt det. Iaf då.


Men jag vet inte om jag skulle göra det nu .. Jag hade det betydligt mycket bättre ekonomiskt då än nu .. Då märkte man inte av pengarna direkt som man gör nu .. handla en godispåse & poff där försvann flera hundra .. ;) (LÄS DET MED IRONII!) .. Typ 20 kr ;) ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0