Heja mamma heja mamma!



Jag har en hejaklackherre idag! ;)

"Heja mamma heja mamma!" Jag vet inte varför & vet inte vad han hejar för men jag tar till mig, heja heja mamma! ;)

Kom igen nu maten .. Jag är hungrig .. Jädrans tid 15 min ska ta nu dåååå .. Bara gått 4 min .. yeaaahh .. 4 min .. snacka om låååååååångsamt nurå ..

Det märks jag är rastlös? Eller huur? ;) Tvätten sen efter maten igen & sen nuffen i detta väder .. aaah :D

& där passerade just en minut till .. Kanske man ska fördriva tiden med att blogga? Men ingen idé blogga när man inte skriver nåt vettigt ändå? ;$ ..

Återstår att se om detta ens blir uppdaterat elr inte .. '

6 min nu, då återstår det bara 7 min till? Nej, 8 ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0