& idag var man poppis!



Jag är poppis idag, om man anser att 3 samtal är att vara poppis. Ett var mamma, ett var försäkringkassan & ett var "jobbet". Det lilla roliga i alla samtalen är att när mamma ringde hade jag nyss kommit hem 5 min före, hade visserligen haft tele med mig hela tiden men ändå ;).. Sen slängde jag på luren & just precis när jag hade lagt ifrån mig den så ringde det direkt igen. & det var privat nr så jag tvekade i några sekunder & sen svarade jag iaf, då var det fsk som ringde för att berätta vad jag hade frågat om. Så det var goda nyheter för denna gången. & sen gick jag ut & lämnade tele hemma, då hinner jag in & så ringer det igen! Då var det "jobbet" med också glada nyheter! :)

Från att ha en nästan intill gråt dag till att David har bråkat idag igen, men inte lika mycket som i värsta dagarna till att bara bli glad! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0