Jag är en pojke.



Förra veckan blir det nog nu eller om det var denna vecka? Jaru, jag & återigen mitt förbaskade minne.. Skitsamma!

Så plingade det på dörren det var hyresgästföreningen. De hade försökt få tag på mig förut, men jag var visst inte hemma då. (ingen aning när det kunde varit för tillfälle & vad tusan gjorde jag då? :D)

David kom till mig stod nära mig hela tiden, & sen började han snacka med David också.

Mannen: Hej, vad kan du heta? Heter du Emma kanske?
Jag: skrattar, nej han heter David.
Mannen: Oj, jag ber om ursäkt jag trodde det var en flicka sa han.
Mannen: Jag trodde det var en flicka för håret är långt.
Jag: Ja, hans hår börjar bli långt så får ta & klippa det ..
Mannen: Vänder sig mot David igen & säger jag ber om ursäkt att jag trodde du hette Emma, David hette du ju, vad fint namn. Min brorson heter Daniel. Eller om var son? (Mitt minne!)

Han gick efter han fått berätta färdigt.

Jag hinner bara stänga dörren & låsa & David säger: "Jag är ingen flicka, jag är en pojke!" "Mamma, jag heter David!"

Jag skrattar & säger ja, men han trodde du var en flicka för han visste inte du var en pojke för du börjar få långt hår David. :) Men han blev inte sur han sa bara glatt "jag är en pojke!" :) Det vet han för att han har ju inte tuttar! ;) som David själv säger.

Nu pep det sms igen. Ska läsa.

Kommentarer
Postat av: sanna

hahahaha! va gulligt :D

2010-03-21 @ 11:13:15
URL: http://snowaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0