Otålig som jag var.



Jag hörde värsta dunsarna vid dörren medan jag gjorde lite käk till mig. Så gick & kollade, ja då föll det in en jädrans post .. En, nej 2 räkningar. En som gjorde mig sur, bara för att jag förstår inte hur den kan bli sådär hög av att bara ha haft David på dagis 5 dagar en enda vecka mer än 3 timmar & då var det 4 timmar tror jag? Eller det kanske blev snäppet mer. Aja, tycker inte det ska bli sådär ändå. Kanske inte värsta feta summan för andra, men jag har svårt förstå hur den kunde bli sådan. När jag annars om jag inte jobbar inte ska betala ett dugg. Jaja, betala & se glad ut.

David kommer bli glad sen iaf, han fick ett paket :O & det var från hans pappa & farmor samt farfar. Men jag såg på stilen det var farmor som skrivit ;) Så jag antar hon handlat också & sen menade på att det skulle vara från dom .. Jaja, en fin tanke iaf! :D

& det var som att de läste mina tankar, för david ville ha en bamse tidning förra veckan, men jag sa annan dag.. & vad kommer inte på posten månnitro? Joorå, Bamse tidning, bamse kort, pengar & russin, & ett brev! :D Julafton om igen för david allt .. Jag kollade för blev nyffis men la ner allt i paketet igen, sen får han kika själv;) Jag kunde inte hålla mig!

Nej, nu får jag skynda på här .. Ätit, nu ut med nuffen & sen traska iväg ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0