Tidigt ute för en gångsskull.



Jag brukar aldrig vara direkt tidigt ute med att planera födelsedagar, inhandling av presenter (förutom julklappar), men jag tänkte jag skulle försöka för ovanlighetens skull.

1: Vad vill en 4 åring ha i present? Till en pojke som är just nu en blixten fan no. 1 & bamse fan no. 1.

Han har redan en del lego, han har en del klossar & bilar har han. Traktorer, böcker.

Skulle han gilla att få gardiner kanske? Eller tavlor? Det har han lite brist på i sitt rum. Eller ska jag inhandla stolar till hans lilla röda bord? (Som egentligen är Emmis.)

2: Vad ska man ha till födelsedag? Tårta ska han få välja själv vad på? Alltså ska det få bli "Blixten" på den elr godis?
Bullar, kakor? Fiskedamm?

3: Han är ett fan av innebandy, så fort han ser bollar & klubbor i en sportaffär ja då ska han spela! Speciellt om Ems & C är med. & de är aldrig sena med att haka på spela med han, han kan spela så han blir svettig.

Så då är alltså frågan.. Ska jag inhandla en bandy klubba & mini mål?

Jäklans svårt det här!

Några tips snälla? Jag har tills juni på mig men tänkte spara också ..

Kommentarer
Postat av: ems

jag tycker att han ska få välja vilken tårta han vill ha! ;D



sen röstar jag för klubba, boll & minimål. grabben blir en lysande stjärna ;) då kan vi komma & spela med han i sommar :D

2010-03-10 @ 11:15:19
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/
Postat av: sanna

Halloj! ja får jobba ett litet tag till o inte för mkt så jag blir knäpp! Får hoppas att det kommer ett annat jobb snart! Hihi, jag tycker också klubba, boll o minimål, superbra ide! :D

2010-03-11 @ 22:46:14
URL: http://snowaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0