Våfflor, David & ja..


David blev inte mer febrig enligt tempen än de där timmarna på kvällen.. Han har varit sig själv sen dess dock har han inte trotsat så sig själv kanske inte är rätta ordet? Eller så börjar trotsen äntligen läggas ner? Hoppas, hoppas! :D

Igår var det våffeldagen, någon som vet vem som döpt den dagen till våffeldagen? Det var gott, David åt 2 st & jag vet inte hur många jag åt men åt så jag mådde illa & magen sa "jag är mätt, men jag äter ändå".. så när det nästan var slut på smeten mådde jag bara illa av tanken av våfflor.. :/ Johan åt han ganska många han med & han märkte direkt på mig när jag ville ha mer trots jag var mätt ;) haha, fan hur kan han genomskåda mig så bra? Räcker bara att han tittar på mig & han kan säga vad det är jag tänker.. Jisses.. Creapy..

Men det var trevligt för omväxlingens skull att äta med någon, någon som inte är ludde & co elr bara med david :) Åt med ljus liggande i en skål, vart lite fint :) & sen bad jag Johan att massera min skulderblad men som vanligt klagade jag direkt på att det gjorde så förbaskat ont när han fann stället, haha så han massera knappt istället, lika försiktigt som man kunde be David göra det istället, men sen när jag bet ihop tog han i lite mer & jädrans ont det gjorde men äntligen kan jag vrida mig på normalt sätt..

Klockan vart 20.40 & då drog vi hemåt, tur man bor så hemskt nära.. Både snuffen & David tjatade om att gå, David var trött & ville hem direkt efter ätit färdigt & snuffen ville ut så hon ville väl också hem? ;) Men vi drog med snuffen för nattkissning & kom innanför dörren strax före 9. David hann bara lägga sig i soffan efter bytt pyjamas & sen slockna han.. Men vaknade för jag bar han men bar han ändå till sängen, men han kom upp & skulle inte sova. Så jag sa nej, du ska vara uppe hela natten.. Då valde han att sova istället i soffan så jag lät han hållas. Han går upp själv sen & lägger sig i sängen så.

& nu sitter jag här med en stampande katt som ska sätta in klorna i mina bara lår bara för att hon inte får se min flingor skål. Eller för att gosa? Ingen aning.

Förresten, ni som har katter, har de ätit muffins någon gång? Min katt tog en bit muffins från mig snabbt som ögat & åt. En annan katt vi hade i familjen åt flingor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0