Världens finaste & gulligaste pojke vid namn, David!



David är världens finaste idag & resten av mitt liv! Det har jag visserligen tyckt sen dagen han föddes & var helt blodig & allt. Men idag känner jag det extra starkt!

Jag: Ajj, min mage :(
David: "Har du ont?"
Jag: "Ja, jag har ont i magen. :("
David: "Vill du ha plåster?"
Jag: "Nej.."
Jag: "AJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!"
David: (Går & hämtar alvedon flaska för barn.) & säger "Ta sånt här om du har ont i magen"..
Jag: (Kollar) "Nej, men David.. Mamma får inte ta den där, den är ju din. Kan jag få den så ställer vi tillbaks den så tar mamma annan istället."
Jag: "Kan jag få en kram, David?"
David: "Jaa." & ger mig värsta kramen..

Så jävla söt & så bryende om sin mamma när man har ont.. nåt har jag verkligen gjort rätt!

Kommentarer
Postat av: ems

underbart söt david :D

2010-03-24 @ 13:11:26
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/
Postat av: sanna

naaaaw! så sött! :D

2010-03-24 @ 17:41:30
URL: http://snowaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0