fia, jag är så stolt över dig.

flisi dog i januari, 2009.. i onsdags fick hennes föräldrar (min syster & hennes sambo) veta vad orsaken var. & det var inte det jag förväntade mig inte! jag vet inte om jag har fritt fram att säga vad hon dog av eftersom det inte är min dotter. Jag vill min sis tillåtelse först. :) Men jag kan säga som så att jag är otroligt imponerad & stolt att fia klarade sig att leva 2 månader med det. fia, jag sa det till dig i din platsgrav igår att jag var stolt, jag är det & eftersom du kämpade så otroligt så kommer jag ha ett starkt "minne av stolthet" att du klarade igenom det där tuffa sålänge som det säkerligen inte finns folk som klarar i en dag eller kanske inte ens i magen. DIN MOSTER ÄR SÅ JÄVLA STOLT ÖVER DIG MIN ENBART MIN ÄLSKADE FLISI! (NU MENAR JAG ALLTSÅ ATT FIA VAR KALLAD FLISI AV MIG & INGEN ANNAN VITT JAG VET & DÅ SA JAG ATT HON ÄR ENDAST MIN ÄLSKADE FLISI.) jag säger det så att ingen ska misstolka. ingen älskar sitt barn mer än ens föräldrar. Men jag älskar henne otroligt mycket & nu kommer jag kunna minnas fia som en jävligt stark liten flicka! jag älskar dig flisi.

Kommentarer
Postat av: Ronja

åh, det måste vara jätteskönt att få veta orsaken. stolt ska du absolut vara :) <3

2009-05-04 @ 22:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0