jag började nästan gråta av glädje!


David är såå förbannat söt & att jag fick uppleva det fick mig att smälta till varm choklad & tårarna var extremt nära att falla nerför kinderna..

David satt kollade på sin nya film med katten gustaf & sen blev han sömnig höll på somna så jag frågade honom om han vill sova han nickade ja så jag bar han in till hans rum..

la honom & sa godnatt & älskar dig.

han säger: "älskar dig!" :D jag som då höll på gå ut ur rummet vände mig om & sprang mot honom & sa "ååhh vad gullig du är! :D jag älskar dig med!!" & en kram & massa pussande :) sen gick jag ut därifrån med ett leende från ingenstans & david log han med :)

sen gick jag för kolla film med J & david sätter sig upp i sängen & säger "älskar dig, älskar dig, älskar dig, älskar dig mer" heeela tiden :D & sen säger han "älskar dig sova nu" :) jag säger älskar dig med (som jag då hade sagt sisådär tusen gånger :D) & sen ses imrn sov gott/godnatt :) & sen tar det en stund & han säger "älskar dig" :) sen somnar han för natten.. :D

jag som är så blödig tog tag i tele & skickade till mamma att david sa han älskade mig :D hihi ^^ han gjorde minsann min dag! :D ååh älskade barn.. detta ska jag lägga på minnet. 15/4-09 :D

Kommentarer
Postat av: sanna

naw va sött! :D

2009-04-17 @ 14:33:31
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Ronja

ååh vad gulligt att han sa det till dig :D

2009-04-24 @ 21:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0