jag har ett otroligt kasst minne ..


Okej, såhär ligger det till.. anledningen till att jag inte har skrivit på antal månader är att jag lyckades glömma bort min blogg! (jag skojar inte jag har lyckas glömma bort det.)

hur jag fann det nu är att jag såg att sanna hade länkat mig ;) (du är helt klart den som är smartast av oss 2)

såå nu ska jag börja blogga som att det fanns eld i röven på mig - okeej inte så mycket ..


konstigt nog visste jag på ett ungefär vad jag har för lösenord. det brukar vara det jag aldrig minns.

tack sanna för du hade länkat mig fortsätt gör det i framtiden med då jag har som vana att byta & avsluta allt jag skapar ;)

Kommentarer
Postat av: Ullrika

kul att du är tillbaka :)

2009-04-10 @ 23:07:21
URL: http://ullriikaeriksson.blogspot.com/
Postat av: sanna

haha! jag som trodde du helt hade slutat blogga. o så hade du glömt adressen hihi sötnöt! :D kommer ha dig länkad kvar på min sida lita på det ;)

2009-04-13 @ 21:06:33
URL: http://snowaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0