Men vad svårt det ska vara!


jag försöker komma på vad man ska gå & plugga på men inte kommer jag någon vart med det inte .. jag går & säger "man kan bli tokig på mindre!" säger det till David & J som är närmast så att man får en "VAAAAAAAAAAAAAAAD MAMMA?" eller från J "mmm, det är svårt det där.."

så fort man finner nåt man vill utbilda sig på så måste man ju givetvis ha matematik B.. tjena! jag lyckades precis klara av matematik A innan jag tog studenten & nu måste man ge sig fan på att klara B också för kunna få gå den utbildningen jag vill.. & jag har inte det MINSTA inspiration att satsa på plugga järnet på matematik B.. fats eftersom jag har gett mig fan på att jag ska plugga vidare & att jag ska komma in i den där utbildningen så får jag nog ta & sätta eld i baken & försöka komma in i kursen till matte B så jag kan få gå vidare.. måste bara skaka ur mig all denna negativitet gällande matten annars kommer jag aldrig lyckas.. :/

emme, varför kan jag aldrig bara sluta sakna dig? jag har inte saknat dig på sketans länge & nu när sommaren närmar sig så saknar jag dig mer & mer .. jag vet ju vad du vill att du inte vill veta av mig så varför vill jag bara nå dig för nu då? ;( i hate to say it but i miss you more then ever just because now yo´re gone .. :'(

Kommentarer
Postat av: sanna

Kul att du funderar på att plugga!:D det är säkert bra, lättare o få jobb sen. så kämpa på allt du har nu! du kommer fixa det här! ett litet tips ifall du inte vill plugga just matte B, är att söka till undersköterska då slipper du matte B ;) Fast om du vill jobba på ambulansen så krävs det matte b, så kämpa på ;) Kram!

2009-04-17 @ 14:38:35
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Ronja

vad kul att du vill börja plugga gumman :) och du, du kan lyckas, bara du vill! :) vill man, så går det ;)

2009-04-24 @ 21:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0