bääääseliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!


Igår kom bäseli till våran ibland grymma & underbara värld. 39+5 veckor & dagar sen ville han ut! =)
Bra där bäseli du höll våran överenskommelse om december men jag  trodde nästan du ville dela din dag med mig som lucia barn men inte.

Nehe, du ville vara lite mera speciellare än så & ta en dag som ingen annan i denna familj har :) 21:26 föddes du! :D Bäseli! <3

Jag längtar tills jag får se dig, du ska tydligen ha hår! ;) Jag älskar bebisar, deras dofter av spädbarn, deras små fötter & små fingrar som greppar tag i ens finger så hårt det bara går & det är HÅRT!

& deras tillit de ger en att de litar på en till fullo när man håller dem i sin famn & att man ska älska dem så högt & vara rädd om deras små sköra kroppar & hjärtat.

Barn bryr sig inte om hur man ser ut, de älskar en oavsett vad. De älskar en från första stund. Inga krav mera än att visa dem är älskade &  får mat så är de nöjda.

Bäselii.. Jag ser framemot att vi kan leka en dag sen, att du & jag får ett unikt starkt band emellan som bara du & jag har, som ingen annan har med dig! Det ska vara du & jag mot denna världen, vi ska klara igenom allt tillsammans .. Jag ska skydda dig med hela min kropp & själ. Skydda dig från allt ont som inte din mamma & pappa skyddar dig ifrån.

Skulle du bli jätte arg på dina föräldrar så ska du veta att jag finns här för dig i vårt & torrt, 24 timmar! Jag skulle ställa upp som barnvakt med nöje & torka bort alla dina spyor & nerbajsade kläder med ett leende! :)

Jag äääääääälskar bebisar.. Jag älskar barn!

Jag har alltid vetat jag velat ha barn.. Jag låtsades med emmi när vi lekte att jag var gravid & gjorde värsta magen. Vi slog vad om vem som skulle få barn först .. Jag röstade på henne & hon röstade på mig.

Jag ska skydda alla era barn mot det onda & olycklig kärlek, alla era barn ska veta att jag finns där för dom. Era barn älskar jag så mycket som att det vore mina barn ..

Skillnaden är att jag gärna snäppet mer skämmer bort era barn än mitt barn ;) ..

Mamma hade tydligen sagt "dessi kommer bli tokig om du föder barn om hon skulle komma hit (förra helgen) .. Hon är ju tokig i barn!" något sånt vill jag minnas mamma sa ..

& jag sa "hahaha! Jag har aldrig varit tokig i barn tidigare men nu när jag har fått barn så har det blivit annat, velat ha barn ja, men inte varit tokig i barn .." fast jag vet inte ..

Nej, jag tror inte mamma har helt rätt där .. Jag har alltid gillat barn ja, men inte vilka barn som helst vissa barn som betett sig hur fräcka som helst har jag inte gett mycket för men barn som är "snälla & fina" eller ja snarare rättare sagt "väluppfostrade" tycker jag om.

Speciellt barnen på davids dagis .. dem är så fina mot varandra där, känner dem inte & dem inte mig men för dem räcker det med att jag är davids mamma & de låter mig få hjälpa dem med saker om inte finns nån fröken där, en liten flicka av dem kommer med mina & davids saker när david ska hem. så söt! :)

hmm, nu verkar jag tappa spåret här .. :/

iaf, jag kan inte bärga mig tills jag får se dig bäseli! :D jag längtar! :)

Jag är 99,9 procent säker att du kommer fånga mitt hjärta med storm som dina andra syskon Sophia & William gjorde.  När din mamma sa att hon väntade dig så hoppade jag av glädje & grät en skvätt, det var det bästa nyheten jag kunde fått höra direkt efter att jag blev så ledsen att jag nästan grät av sorg för jag inte fick sätta ett ljus på din stora systers grav .. (för det kunde vara farligt i den årstiden som jag ville på.)  Bäseli .. (` v ´)

Kommentarer
Postat av: Ullrika Eriksson

vad kul du får hälsa och gratulera henne :)

2009-12-12 @ 08:31:07
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0