besviken ..



jag är besviken & sårad lite granna ..

jag skriver mera en annan gång & förhoppningsvis är jag betydligt positivare då ..

en bra sak idag är att jag funnit charlotta på facebook så nu kan man slänga iväg grattis till henne när man fyller ;) vi fyller samma dag & vi föddes på SAMMA sjukhus också sen hamnade vi i samma klass också trots att jag aldrig hade känt henne tidigare & bodde inte ens i samma stad från början som henne .. tycker det är häftigt att man kan föras tillbaks till samman på detta sätt i denna stora värld .. tiderna då vi föddes skildes inte så extremt heller .. creepy ;)

Kommentarer
Postat av: Ullrika Eriksson

åå har du facebook ? lägg till mig Ullrika Eriksson :D kram

2009-12-06 @ 14:48:23
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/
Postat av: sanna

va häftigt!

2009-12-06 @ 16:51:33
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Ronja

så kul att du är med i facebook, blev lite paff när jag såg dig där haha :D

2009-12-07 @ 17:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0