david sa åt dagis personalen ;P



Idag på dagis märkte jag & David att Mårtens namn stod på en annan skåp än vad de hade sagt till han att det skulle få göra. Så, David höll mig i handen & sa åt en av hans fröknar (hon är den som jag helst snackar med) & David verkar snacka med vem som av de men är mest henne han dras till också.

Han sa att han tyckte Mårten skulle sitta med sitt namn vid hans skåp.
Sagt & gjort hon ändrade & sa att det var ditsatt där från början för att de tänkte just på David men sen ändrade sig & tog på andra sidan men de flyttade tillbaks efter att David ville nära han. Mårten känner bara David där, han vill visa Mårten hur det går till & så. Jag tror han vill att Mårten ska känna sig välkommen.

Hon sa åt David att de kan pröva har nära honom om det inte blir för trångt bara. David nickade ja till det.
Jag sa att de hade redan sagt åt David sen förut att Mårten skulle få ha nära David & jag anser att säger man sådana saker som man kan hålla ska man hålla det också. Hon tyckte att det var konstigt för de snackade ändå om det men att det kunde ha glömts bort. & det kan det mycket väl ha gjort för det "löftet" lovades förra månaden eller ännu tidigare & har man så många barn som man har på dagis glömmer man självfallet bort det.

Men inte barn inte ..  Jäklar vad de minns ibland.

Hoppas dem ska göra färdigt sina tomtar idag.. Jag är så nyffis på att se hur David's tomte blir som färdig! :D

Kommentarer
Postat av: Ronja

hihi söt David är :D han blir som en liten guide sen när Mårten börjar där tror jag säkert haha ;) visa Mårten runt hela tiden :)

2009-12-09 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0