huvud rubrik förblir en gåta.


Jag kommer inte på någon bra rubrik, vet inte ens vad jag ska skriva heller men ändå så loggade jag in här..

Tydligen så vill ingen att det ska bli en frågestund i min blogg för ingen kommer in med någon kommentar knappt huvudtaget & ändå så finns det as höga sträck på sidvisningar men fjuttiga sträck på besökare men ändå så finns det besökare på min blogg & kommentera lite då ;) ..

Jag har ju ställt frågan vilka som läser elr nåt sådant liknande men jag har inget svar fått.


.. Jag ska nog sluta blogga, jag kommer ändå inte på nåt intressant som fångas i människorns ögon intresse ..







trodde du ja ;) jag slutar inte för sådan sak ;) fick jag dig månne tro? ;)

Kommentarer
Postat av: Ullrika Eriksson

du får inte sluta blogga, de är roligt att läsa din blogg :D

2009-12-12 @ 08:26:23
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0