this stupid monday ..



har ni någon dag på veckan som är eran "ogilla dag?" på veckan bara för att?

min är måndagar .. hates mondays .. :/ jag gillar inte måndagar mest för att det är första dagen efter mina oftast sköna helger, då man bara gör antingen princip ingenting elr har as rolig helg .. måndagar är bara blä! :/ & sen har jag numera ogillat skarpt söndagar samt fredag kvällar.. söndagar bara för då finns det för det första inget att se på tv huvudtaget, sen för att det är slutet på sköna helgen & sen för att efter midnatt är det den dumma måndagen! :/

fredagen kväll ogillar jag bara för det är samma visa där inget att se på tv! :/

så vilka dagar gillar jag då? jo, tisdag & onsdag & torsdag! :D varför?

för att då kommer antingen desperete housewives, navy csi, csi, elr greys anatomy! :D jo just det.. chuck kommer på måndagar så okejs, jag ogillar måndagar fram tills kvällen! ;).. så halva måndan då? ;P

värst var skoltiden då man hade den där förbannade gympan & alla lektioner man ogillade så skarpt .. bäst då var fredagar för man slutade så sjukt tidigt (11.00) sen ändrade det tills 11:30 & det kändes som jorden gick under.. elr om det var 12.00? eh, jag minns inte .. jag har ingen kontakt med dem i min gamla klass heller så jag kan inte fråga, inte för att jag hade gjort det iaf ..

hm, snart dags bänka sig framför tvn & kolla på våra bästa år.. har inget annat för mig! ;)

& sen har jag 2 funderingar ..

hur många läser min blogg egentligen? jag har inte riktigt hajat det där med sidvisningar vilket av de där sträcken kollar man efter? ( guldfisk som jag är & dessutom är jag dumförklarad som korkad guldfisk ;) ) .. är det sidvisnings sträcket tro? ..

& detta som alla har mer eller mindre i sina bloggar "frågestund"? nåt jag ska hänga efter på jag med, följa strömmen liksom?

Kommentarer
Postat av: sanna

ja usch för måndagar, då försöker jag alltid hitta på något o göra, typ träffa kompisar eller hitta på nåt. Men ibland kommer man inte på vad man ska hitta på för att fördriva tiden med på måndagar.

yeah! du tittar oxå på csi navy, csi o greys anatomy, me like :D Äsch jag fattar inte riktigt det där med sidvisningen heller. Men på bloglovin kan du se hur många som följer din blogg iallafall. Men på nåt sätt så kan jag inte lägga in dig på bloglovin, mutter...=/ Jag brukar titta in då o då på din blogg. hade jag haft bloglovin så hade jag vetat precis när du uppdaterar :P aja.. ses snart, inte långt kvar ;) KRAM

2009-12-07 @ 11:56:17
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Ullrika Eriksson

Jag följer din blogg dessi :)

2009-12-07 @ 15:41:33
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/
Postat av: Ronja

och jag följer också din blogg! :) hatar också måndagar, usch för dem! ses snart :D

2009-12-07 @ 17:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0