uttråkad till maximalt!



Usch, jag är uttråkad.. knappt någon i msn heller & jag är ändå inte sugen på sitta i msn, vill kolla tv elr nåt men inte det finns det på denna trista söndag.. denna dagen har verkligen gått lååååångsamt skillnad på andra söndagar som brukar rulla fort fram för bli förbaskade hatande måndagen.

jag ska nog dra ut i snön på promenad igen & hoppas man kan gå utan att traska över snö kullar eftersom jag vet det var plogat förut, men eftersom snön faller ganska rejält till & från så är nog ljuset mörkt ;) ..

bilarna är typ täcka till hälften av snön på överdelarna & sen lite täckt vid hjulen, nuffie som är svart om pälsen bland annat blir nästan hel vit ute på en 30 min promenad! :) hahaha! :D & david's mössa som är typ grå/svart den blir krit vit ;) så ja, ni hajar kanske vad det snöar?

& sen nu när jag minns det.. någon som vet vart man kan köpa en hyfsad billig pulka för under 275 kr? :O det var nåt sådant det kostade på ica .. dyyyrt.. handlar jag hellre kläder till david för samma pris & får minst 2 plagg om inte 3..

snart är detta år över & det ska bli SKÖÖÖNT.. hoppas nästa år blir ett bättre år. peppar peppar slå i trä ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0