förkyldningen/virus eller vad det är ..

det blir inte bättre snarare värre. så jag har ringt vårdcentralen i morse, hon trodde jag har en förkyldning efter vad jag beskrev. min röst är tillbaks igen men inte normal så det verkar väl i min röst som att jag bara är förkyld men känns som annat. fick en tid iaf, gått med denna skiten i 6 plågsamma dagar. halsen har jag bara velat slänga in i väggen, huvudet ska vi inte tala om.. & näsan.. den vill jag bara ta bort. smärta från helt annan värld & sen fungerar inte medicinen jag fick testa efter råd från vårdupplysningen eller vad det heter. :( aja, fick en tid som sagt ska vara där idag (& jag haaaaaaaaaatar allt med vårdcentraler, sjukhus, tandläkare osv).. inte dem personligen utan själva ställena. ska dit 1045 skulle göra någon sänkning (ringde mamma hon förklarade vad det var.) lattjo jag hatar sprutor allt med nålar & göra. speciellt i armvecket.. en spruta i ansiktet har man fått göra & det var smärtsamt trots smärtlindring före men armvecket jag hatar det. (brukar bli dålig ibland, så har alltid dragit med mig någon hålla handen.) ja, jag är en mes. en stor en. men nu ska jag banne mig klara det själv. jag ska ringa mamma sen direkt efter ;) mamma är alltid ens mamma. :) sen kl 11 ska jag träffa en läkare så får vi se om jag kan få nåt eller om det bara är att stå ut med smärtan som får mig tjuta, ont i halsen, huvudet, vid sidorna av näsan, ont att andas ibland & svälja. klagande i detta inlägg just nu bara. jag som sällan blir "sjuk" & så får man detta..

Kommentarer
Postat av: Ronja

Usch då, låter riktigt jobbigt!! :S Hoppas du blir helt frisk snart gumman!

2009-06-05 @ 18:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0