arbetsintervju.


idag blev jag kallad till arbetsintervju. jag vet inte om hur det gick men hon skulle ringa mig om det blir nåt eller inte :) annars skulle hon tipsa andra ställen ;).. jaja, får vänta & se. lokalvårdare var detta jobb som. det är jag ändå bra på & denna gången var det inte jag som sökte utan hon fann mig via af. ;) så af är bra kanske trots allt? ;) (af = arbetsförmedlingen.) =)

jahaja, nu är nyss min kladdkaka klar men ska vänta tills den kylnat ner så jag ska hälla lite florsocker på den. tror inte den kommer bli en av de bästa men förhoppningsvis smaklig. :)

sååhååå, väntar nu på att fläsket ska bli upptinat så det kan bli fläskpannkaka á la Désirée ;).. jag följer inte riktigt receptena & bara för jag inte gör det så har jag fått bra betyg på de jag har gjort & bjudit på men nu var det sketans längesen jag gjorde senast så hoppas jag kan än .. tom emmi gillade min fläskpannkaka & lyckades man få henne gilla ens mat ja då är man bra! :D ( hon är helt svår att få en gilla ens mat, ni som känner henne ni vet ;) )

-

funderar på att köpa såna där tofflor som är så där sjukt sköna. jag frös som ett asplöv hos ludde & då fick jag låna om det var hennes eller björns tofflor & ååhååå vad skönt! :D råkade få syn på sådana idag i affären för pangpris sa ludde det var & jag äääär såå sugen på handla hem ett par! money, money måste komma in först .. försökte få mig sådana i födelsedagspresent men kommit på en deal här så kanske ett par sådana blir mina imrn ;) hoppas hoppas! :D ( förskott present eller julklapp. ) inte alls ofta jag verkligen vill ha nåt så nu grubblar jag om man ska slå till .. de verkligen ropade på mig, Désirée kom & köp mig! ta mig! :D love me, choose me, be with me! eller nej, inte så kanske.. men jag fick syn på ett par jag gillade & kände bara FUCK me want! ;$..

nehe, nu ska jag se om fläsket är upptinat.

just det ja! nämnde jag att nån dumbom till människa har snott min MIN sons cykel? :( förbannade crap att jag trodde det skulle finnas så goda människor omkring här som inte skulle sno mitt barns cykel .. den var ju förbabian gammal & rostig men den var ändå mitt barns cykel MITT BARNS! :( så, finner jag den här omkring så ska jag ta tillbaks den & skälla ut personen - rejält! =/.. (den var dumt nog olåst för nån hade snott mitt lås medan jag jobbade för någon månad sen. jag hade tur nog då med mig min nya cykel.) & nu har man oturen igen bli snodd på mitt barns cykel .. :(

Kommentarer
Postat av: Ronja

men vafan?! hur dum kan man vara som snor en barncykel! idiot!!!! hoppas den kommer tillrätta snart!



haha, din fläskpanna är säkert supergod, den bara måste du göra när jag kommer till dig ;) det är kul att göra lite egna maträtter också, än att bara följa recepten. så brukar jag och Emil göra :)



hoppas du får det där jobbet! :D

2009-10-20 @ 19:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0