dissar fotbollen, någon mer?


jag dissar att kolla fotbollen ikväll, jag har aldrig varit ett fotboll fan & jag kommer nog aldrig bli det heller .. jag vill inte göra någon förbannad men i mina ögon är det bara en boll som folk sparkar på & ska komma in i mål .. jag vet att för alla fotbolls fan är det helt annat, fotboll anda & allt det där, nåt som folk älskar osv. det förstår jag & accepterar jag samt respekterar men jag är en av de få som dissar kolla på det på tv. kolla det ute när folk spelar det kan jag göra när jag passerar men just tv nej.. däremot hejar jag på sverige när de alltid spelar mot nåt annat land ;) heja sverige trots jag inte tänker se en skvatt av det. det har jag gjort förut & jag slockna varenda gång.. ;) tihii, så vill jag sova kollar jag det, andra kollar hellre på annat jag väljer fotbollen, eller nån annan sport som jag inte är intresserad av.

däremot skridskoåkning, basket, volleyboll det är nåt ;).. & lite lite innebandy ;)

räck upp handen alla som dissar fotbollen på tv ikväll!

jaha, okej var visst bara jag iaf i detta rum .. :P

nån kommer säkerligen säga det senare men vem vann? ;) sverige elr hur? ;D

Kommentarer
Postat av: Ullrika

jag håller med dig om fotbollen :P

2009-10-11 @ 08:42:57
URL: http://ullriikaeriksson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0