drömde min värsta dröm hittills :(


inatt drömde jag ingen vidare rolig dröm .. min värsta oförhåga eller vad de heter blev sann inatt, iaf om man ska tänka på vad drömmen handlade  om.. LÄS ATT DETTA ÄR EN DRÖM, INGEN VERKLIGHET! ..

Så, nu när man sagt att det är en dröm så skriver jag vidare..

jag drömde om att david låg & sov sött & sen när jag kollade på han en andra gång bara för att njuta av att se han sova så sött så var han inte rosig om kinderna & sov sött, han var lik aktig i ansiktet & när jag tog i han var han stel.. david hade alltså dött i min dröm inatt :'(.. jag försökte skaka liv i honom & han återupplivades men sen dog han ifrån mig igen & fram kommer sophias kista .. hon skulle alltså möta upp min älskade david till himlen .. ;(.. jag tjöt som ett barn när jag såg sophias kista, david fick jag inte se eller flisi heller men jag förstod att det var det drömmen handlade om .. sen minns jag inte mkt mera än att jag såg kistan långsamt åkte ner i allt jord, inga människor fanns det mer än mig & mig själv kunde jag inte se utan allt hände iaf. :/.. kistan åkte ner utan andras händer osv allt fanns där men inte syndes :s ..

sen drömde jag att mamma var med i min dröm & nu drömde jag att david dog från mig som bäbis & att mamma försökte rädda han istället men gick inte & att jag totalvägrade sjukhus?! :s WHAT!? .. okej, visst jag är skraj för sjukhus men det gällde  ju mitt barn? :/ såå jädra vrickad dröm :/.. & mamma reagerade inte alls .. att jag totalvägrade sjukhus ..

vet inte vad som var mest vrickast att jag vägrade mitt barn åka till sjukhuset eller att mamma inte reagerade på att hon inte drog ändå? .. på nåt jädra knäppt sätt tyckte jag nu att det var fint flisi kom även om i hennes kista .. men jag vill inte alls behöva uppleva det .. räcker med flisi & det var ändå inte mitt barn .. jag har alltid varit skit rädd för mista david eller någon sådär nära mig. :/ .. vet inte om mitt undermedvetna spökar med min sorg över flisi & därmed förvandlades till david för jag inte vet vad jag skulle göra om jag miste han? eller om det var verkligen david det skulle vara?

aja, tack & lov var det en dröm .. detta kommer då aldrig någonsin bli verklighet inte om jag får bestämma ..

david - min guldklimp .. vad skulle jag göra en halv sekund utan dig?

Kommentarer
Postat av: Ronja

Usch vilken otäck dröm :S

2009-10-29 @ 20:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0