idag blir jag barnledig till söndag ..


efter massa bråk & gräl från min & davids pappa's sida efter att jag vart arg så slutade jag fred med en vit flagga & frågade igen om de skulle träffas, först vart det massa nej bara för jag krävde saker från han som han inte ville men det tyckte jag inte skulle drabba david bara för vi inte kommer överens om vissa saker så tillslut så lyckades jag få honom förstå det med. david vill ju vara med sin pappa & jag älskar david så otroligt grymt mycket & david är min number one i världen, så då skulle jag få detta att bli bra igen, jag gav mig inte. jag är som en björn mamma när det gäller att kämpa för davids rätt. så, efter lite prat (ingen övertalning här inte) så kunde vi komma överens om dagar & tid. så nu kan jag se david glad igen. så som han pratat om sin pappa .. tom på dagis.. så då var jag ju bara tvungen lösa detta gräl åt sidan. jag tycker inte att mitt barn ska komma i kläm bara för att han ska komma åt mig, nejru. mitt barn ska få se sin pappa & även om vi är osams så får vi vara det. David kommer först .. mitt gräl läggs åt sidan med hans far..

så mina kära vänner & blogg läsare .. idag ska jag ta itu med packningen! jag SKAAAAA! kanske behöver en spark på rumpan först men jag ska allt! ;) jag lovar .. typ .. närsomhelst  nu..

det blir bra detta .. :)

ska se om man kan få se sin kära ludde nåt innan veckans slut med, jag saknar henne .. saknar mina & hennes skratt attacker .. ludde, min ludde .. :D <3

& C! om du ser detta eller om ems "skvallrar" till dig, så bli bra med din fot & ben! jag vill se er två! :( jag saknar er tjejer! :/ tycker om er så fruktansvärt .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0