jag är en av de som ..

.. har turen att ha nåra av världens bästa kompisarna man kan ha vänskap med ;) jag säger så bara för att jag vet att det finns fler i världen som har andra vänner som är de där extra guldvärda, stjärnorna på himlen som är de där extra bästa vännerna man kan ha vänskap med. att säga jag skulle ha dem bästa skulle inte vara underdrift inte det minsta, jag har turen att ha bra kompisar, men jag vet att det finns fler därute som har extra fina de med. så jag tänker inte säga att jag är ensam. nej nej. ;)..

& sen orkar jag inte nämna alla som jag är kompis med för det vet dem själva ;) ta åt er alla mina ord jag skriver ner, ta det till er in i hjärtat & känn er träffade ;) jag älskar er på olika sätt & för era brister & era fina personligheter, jag tar er alla som ni är & det är just för att ni är som ni är som jag gillar er & gillar umgås med er! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0