ludde är en av de bästa alltså! :D


ludde är ta mig tusan en av de bästa & så har hon insjuknat i lunginflammation.. fick träffa henne en stund idag eftersom johan samt 2 andra skulle dit lämna ved & hämta värme stor vad det nu var så då fick jag frågan om jag ville med så jag gjorde det försökte ringa ludde innan men fick inte tag på henne för dålig mottagning men hon visste skulle komma förbi med ved iaf. sen när jag väl kom ur bilen & hon visste inte jag var med så vart det högt välkommande "heeeeeeeeeeeeeeej désirée!" & sen var hon snabbt där & gav mig en bamse kram! :D min ludde, min kära ludde som jag kallar henne :).. kramade om henne lika mkt tillbaks & hon sa att hon blev så glad se mig =) åkte för ville se henne sa jag :).. allt för få träffa ludde en liten stund, gillar henne så mycket :) hon är en av de bästa jag lärt känna & hon står mig nära! :) hon sa att jag alltid är välkommen, skönt att veta :).. vi ska ses nån dag snart saknar henne & hon saknar mig & vill kunna umgås med min ludde :).. haha, vi bubbla i tele ett bra tag igår & johan ifrågasatte vad vi hade för relation egentligen ;) haha, vi sa det får du inte veta (a)..

jag typ sa till ludde igår "jag saknar dig, vi får umgås snart! jag vill ha min ludde dos!" & sen fortsatte jag, "vart är min ludde, vart är min mårten bus, davids ludde, davids mårten buuuuuuuuuuuuus" haha & ludde hängde på sa samma sak! :D haha, låter kanske larvigt men det är så skojj om man hajjar oss två. :)

krya på dig snabbt ludde! tycker så synd om dig & hoppas du tillfrisknar snart för är inge skojj alls att se dig blek i ansiktet & inte vara i full rulle med allting som du brukar & vara sprattlig & glad.  (L) Tänker på dig kära ludde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0