min alldeles lilla W!


haha, w är så jäkla söt mamma skvallrar lite om w i sms ibland & jag får skratt attacker & stora leenden när jag läser ;)..

han har tex sagt "mormor har stickat min mössa samtidigt hade han tecknat ordet sticka." sen hade han sagt "swich swich" haha, att mamma hade stickat mössan snabbt med! ;) bra w bra. du har hajat ;)

sen hade han sagt .. nej men fan nu glömde jag ju bort vad han hade sagt :(..

jo, nu kom jag på det! ;D hurra, jag har inge minne som en guldfisk just nu ;) han har börjat kalla sig för W! :D hahaha! du är bäst grabben, man ska dras efter gudmor om någon! ;) hihi! ..

mamma hade hört william säga nåt i stil med "mormor, w vill ha macka" "w vill" mamma bara "vill William ha?" han i stil med "ja, W vill ha".

mamma hade berättat det för emmi därmed emmi hade sagt "ja, dessi kallar honom ju för W".. & jag svarade när mamma berättade i tele sa jag "ja, alla kallar honom för willis, wonkis, wonkisen, william osv så då ville jag ha ett nick till honom så som Sophia har, hon kallar jag ju för flisi efter att emmi & patrik kallar henne för flisan så då tog jag det & ändrade deras nick till flisi, som jag bara kallar henne & då fick william bli W för jag gillar det.. det är coolt & kul, w. w fick det bli" W - coolaste jädra ungen jag vet. haha, han är bara 2 bast & han är såå jävla kul att man skrattar .. hoppas han blir minst lika kul som äldre om inte roligare. emmi gillar ju han som alltid överdramaserar & spelar vrickade roller, vad han nu heter .. nån som hajar? han den där .. eh .. som spelar alls mäktige elr vad det är för film? w kanske kan bli roligare än honom? så då får han allt konkurrens? ;) inte för jag tycker han är kul men emmi tycker det :) & så sa jag till mamma plus emmi har sagt jag får säga W så då får det bli W. & sen tror jag att mamma sa att han hade börjat säga flisi med elr vad han hade sagt? ;) tihi, ungen saknar mig inte det minsta va? ;) jo, jag tror det & han är saknad tillbaks.. jädra gullunge! dessi riktigt stolt gudmor. :)


& sen.. vad var det mer jag skulle säga om w. jo just de! :D

emmi & w hade en konversation de emellan. vad jag förstod så gick det till ungefär såhär..

w:lillebror kommer snart
e:ja, snart kommer lillebror men du får vänta.
w:gå handla bebis i affären istället mamma!
e: ..

haha, vet inte alls vad emmi sa åt det men jag as garva som in i bomben när mamma sa de! :D sååå jädra rolig barn!

Kommentarer
Postat av: Ullrika

ska hon få en till ? =)

2009-10-12 @ 22:37:39
URL: http://ullriikaeriksson.blogspot.com/
Postat av: Ronja

haha, så sött med egna smeknamn :) bra att W tar efter sin gudmor!! hihi :D

2009-10-14 @ 19:57:36
Postat av: Ronja

haha, förresten, det där sista W sa, det var ju jätteroligt, haha skrattade jag med! :P så Emmi ska få en till bebis? vad roligt!! :D

2009-10-14 @ 20:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0