packar & packar ..


idag har jag gjort lite nytta..! :) jag har rensat ett skåp med massa papper i & en liten byrå som jag hade massa viktiga papper & oviktiga papper som jag kastade & sen la resten i en kartong med massa filmer & cdskivor. jag som trodde jag hade packat alla filmer men det hade jag inte. det var bara alla dvd filmer jag hade packat tidigare i 2 kartonger & nu alla video filmer. skönt att det är gjort. det värsta med att flytta är allt rensande. jag som lovat mig själv alla gånger "nästa gång ska jag inte ha massa skit" ehh, ja tjena det tror jag med på ..

sms fick man nyss.. tihii! ;D jag är populär idag ;) eller ja kanske inte .. mobilen är liksom kall ..

ahaja, hm ska man skriva nu då? jagat som en tok efter de som har hand om nycklarna & diverse grejjer gällande nya lägenhet utan framgång .. får fortsätta jaga efter dem imrn ;) ( jaga som att ringa i tele. )

neee, ut med nuffie & david.

Kommentarer
Postat av: Ronja

haha, det blir alltid så, man säger man ska rensa bort allt innan nästa flytt men blir ju aldrig av :P man "kan" helt enkelt inte kasta allt som egentligen borde kastas, haha!

2009-10-20 @ 19:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0