skulle bara säga ..



jag har visst inte nämnt att jag minsann fann davids cykel huset bakom mitt område? ;) där fann jag den iaf på en dålig start på morgonen med david som trotsade i maximal nivå & pga av trosandet såg jag hans cykel, eller som jag trodde snarare var hans cykel som visade vara hans när jag bara skulle upp hämta vagnen för kunna komma iväg till dagis för han vägrade att gå :( aja, så gick dit & kollade var hans cykel så jag tog den direkt & kånkade hem den innan dagis :)..

gissa om david vart glad? =) .. fast märks han inte förstår grejjen med att den inte kan vara ute innan jag skaffat lås igen ( vilket jag har först nu men det ska visst monteras fast på nåt vis .. ehh, ja tjena! desirée är såå duktig på sådant, läs IRONI! ) så ja den får vara inne i lägenheten så länge ..

så vad är det för ord jag nu sökte mot den som var fräck nog sno hans cykel .. aja, skitsamma..!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Skönt att du hittade cykeln! :)

2009-10-29 @ 20:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0