sophia ..


din mamma sa nyss att du fyller 1 år om 4 veckor .. 4 veckor! :s & jag tänkte då "jädrar flisi blir ett år! vad ska man köpa?!" men då kom jag på mig själv som alla andra gånger jag kan inte köpa, eller jo det kan jag visst men du kommer inte kunna bära det .. du kommer inte se det. ;( men.. jag tror jag ska köpa nåt iaf, kanske nåt som du kan få ha stående på din fina grav, det ska jag allt göra! :) ja, det ska jag .. du ska ha en 1 års present & jag ska sätta dit ljus till dig sen älskade flisi. jag köpte det förut men det fick jag inte ha då men det ska jag sätta dit nu istället, jag grät nästan när jag fick veta att jag inte fick ha just då pga årstiden. jag som ville så gärna, så gärna.

jag drömde om dig inatt flisi. du var så jävla söt, du var så fin i drömmen som du alltid är. denna gången hade du inte starkt ljus bakom dig som senaste drömmarna när du skulle visa att du kom till mig, så jag fick säga hejdå innan du lämnade mig igen. drömmarna med dig är så fruktansvärt fina, trots att jag bearbetar min sorg över dig. det underlättar, det underlättar rejält. men saknaden & sorgen jag bär det underlättar inte, det känns snarare som det blir tyngre. =/ saknar & tänker på dig as mkt senaste tiden har trott jag har sett dig ute tom. antar att det är önsketänkande .. flisi, att du kunde få mig så fruktansvärt fäst vid dig av de få gångerna jag såg dig. ofattbart. min älskade flisi .. =)

-

du kommer aldrig bli glömd, du kommer alltid vara djupt älskad & du kommer alltid för mig vara en unik, kämpande liten flicka som kämpade igenom allt det jobbiga så vi fick ha dig hos oss i några månader ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0