svar till Ronja & andra som inte lämnar blogg.


ja, min syster ska ha barn igen! :)

de ville ha flera barn men när beskedet kom så grät de av glädje de visste inte riktigt att det skulle gå så snabbt även om önskan efter barn var starkt! :)

bebisen ska/är planerad att komma i början på dec :).. (jippii sa jag då för då är de ett nytt dec barn till familjen!) :D
men emmi hoppas klart att hon ska slippa vänta så länge & jag säger den kan ju komma i nov, så kan bli ytterligare ett nov barn.. men jag & bäsen har ett avtal som inte bäsen har någon aning om själv att bäsen ska ploppa ut i dec ;).. (beklagar emmi men du får helt enkelt stå ut tills dec;)) sen om bäsen kommer hålla mitt & bäsens avtal det är frågan..

bebisar lyssnar ju inte på vad man vill ;) kolla bara på david, han skulle ju ut 2 veckor tidigare än vad jag hade beräknat med.. :) han var alltså beräknad till 28 juni, samma dag som jag & hans pappa blev ett. det tyckte jag var riktigt coolt, men sen ändrades det till 27:e & det gillade visst inte david för han skulle dela sin dag med ankan :).. såå, 15:e juni ;)..

Kommentarer
Postat av: Ullrika

du får hälsa din syster & gratulera :)

2009-10-16 @ 17:20:54
URL: http://ullriikaeriksson.blogspot.com/
Postat av: Ronja

Åh så kul att de ska få ett barn till =) hihi, jag hoppas också bebisan kommer i dec, vem vet, kanske kommer på din dag? :D coolt om ens systerbarn fyller år på samma dag som en själv ;) hälsa emmi så mkt :)

2009-10-16 @ 17:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0