den tysta bloggen som vaknade till liv ;)



okej, här är jag igen! ;) seg som attans att blogga men när man inte vet vad man ska skriva & säga så blir bloggen tyst & ligger på is att bli uppvärmd! ;)

sätta på lite hårdrock & sätta igång! ;P

hmm, idag blir det att hämta david igen i stora kära (?) stockholm! :) börjar bli lite smått träligt att sitta åka strax lite över 2 timmar & vänta i en timme & sen 2 timmar färd hemåt igen, men vad gör man inte? what to do, what to do ..
everything I do, I do for you david. =) får tänka på det jag gör det för, så att david kommer hem, hem till vårat hem .. sitt hem :) ( han har varit hos sin pappa sen torsdags kväll tills idag. )

sen första november bär det av till flytt igen, ( ja jag flyttar som jag vet inte vad, vilket djur rör sig mest överallt? ) det djuret är nog jag, som flyttar så förbaskat ;) men denna gången blir det inte så extremt stort & långt flytt bara tvärs över området till en något större lägenhet än vad jag har nu & än en gång fixade jag det på en egen hand, självständig förfasen ;). Så, babelibabe, toksöt, emmi, ems, c, ludde & vem mer jag nu glömt - > ni måste komma & hälsa på då också ;).. aah, nu vet jag vem jag glömt. patrik & w samt bäsen ;). fast ni var inkluderade i emmi men äsch ni kan bli nämnda ändå :). nej, fan mamma måste jag ju tillägga. så. mamma med! =) snurrig i skallen idag märker jag, man kan inte glömma mamma.

igår var jag med kära ludde så jävla roligt man kan ha med henne alltså, jag skrattar så tårarna tjuter & magen smärtar! =) ojoj, haha. snacka om att vi kan vara riktigt elak emellanåt också, ludde hajar nog. jag menar i mcdonkan nu ludde ;) & när vi skulle backa med hennes pappa gigantiska bil, & sen kommer män i andra bilen som ska köra ut & kör mot oss på parkeringen & jag fräser (första gången ludde hörde mig säga så rakt ut, haha. ludde snackade på med mig & jag såg att bilen närmade sig hennes pappas bil som vi körde i, rättare sagt hon körde. & jag fräser (trots att de inte hörde men jädrar vad de smila ;) ) "men ta det lugnt förfan" eller vad jag nu sa. & ludde säger "dessi, de flörtar med oss som fan!" jag bara vaa?! :O haha, & där satt dem flirtade som fan & vrål stirrar på oss & där hade jag fräst "men ta det lugnt förfan".. jag har inte ett dugg märke för när nån flörtar, jag är ändå svårt flörtad så. det räcker inte med ett smile & jag faller, neej ni. hon bara garva sen efteråt. tur, tur annars har man fått höra "dessi, sluta du skämmer ut mig! tyst!" neejni, man kan inte skämmas & säga åt mig vara tyst, jag säger ifrån när jag känner för det ;) det är jag det! ;).. tur nog så har ludde hajat det nu & tyckte jag skulle säga ifrån lite mera i fortsättningen ;) "mera sådant".. vänta bara ludde vänta bara du har bara sett början ;) jag sa till henne att hon får vänja sig vid att bli retad för jag älskar reta mina vänner ;) haha! ;) stackars ludde.. du har nog ingen aning om vad du gett dig in på när vi blev vänner ;) haha! :D neejrå, ludde är ju så jävla härlig & så fruktansvärt lik mig så jag bara as garvar åt hennes humor hon har & hennes klockrena kommentarer ;) vi var barn lediga igår så vi njöt i fulla drag & kom fram till att om barnen hade varit med hade dem inte fått plats i bilen så mycket vi handlade. vi hade bara påbörjat & ludde sa "oj, vad vi handlar .." jag sa "nej, ludde vi har bara börjat!" ;) hihi.

hoppas verkligen david blir glad för sin förvaringslåda jag (nej) rättare sagt ludde fann. :) & ludde blev glad för jag fann vad hon sökte efter.. team work! ;)

haha, ludde jag kommer aldrig glömma något av våra påhitt, våra kommentarer, alla gånger vi garvar så vi tjuter eller nåt. jag bara skrattar så fort jag tänker på det. du är så fucking bra ludde.;) så jädra härlig & en så förbannat bra kompis. vad skulle jag göra utan dig? <3 :)

Kommentarer
Postat av: Ronja

klart jag och babelibabe kommer och hälsar på dig i din nya lya sen också! :D ska bli kul att ses snart!! :)

2009-09-27 @ 21:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0