2009 året som var.


januari:

jag vet inte alls vad jag gjorde då? Jag bodde i laxå ;) jo, jag arbetstränade :)

februari. jaru, minns inget speciellt då heller? :/

laxå bo fortfarande.

mars.

jag flyttade från laxå & flyttade till stockholm. 9:e mars.
hämtade grejjerna 2 veckor senare igen & sen var det helt & hållet inge mer laxå..
hatar känslan & det jag märkte då 2 veckor senare..

april: jaru? vet inte.

maj: eh?

juni: david fyllde 3 år! :D

juli: eh? umgicks med ludde titt som tätt från att jag flyttade & massa på sommaren! <3

aug: jag saknade emme igen som jag gjort hela tiden titt som tätt men först nu valde jag att sträcka ut min hand för en gångsskull & jag är jävligt glad nu i efterhand. <3

träffade fia & emme samt c (första gången) fia & emme var sen längesen! :D <3

sept: ?

okt: ? tror jag träffade ems & c? vet inte ;)

nov: kommer inte på nåt?

dec: åkte till örebro under julen, jag fyllde år, träffade ems & c :D alltid lika skönt se dem :) hm, jaru vad mer? ehh..

var nog typ allt? har hänt mer känslomässigt än vad det gjort med "händelser"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0