ännu en konversation! :D


jag fixade med tvätten igår efter att ha tvättat med david.

david kollar med mig ..

jag säger: "David kolla vad mycket kläder som är ditt, som jag har tvättat!"
david säger: "ja, oj"
jag: pratar vad som är mitt & hans.
david: "den är min!"
jag: "min bh?"
david: "ja, den är min!"
jag: "du har inga tuttar?"
david: "joho, det har jag visst!"
jag: "har du tuttar?"
david: "jaaaaa!"
david fortsätter med att säga han ska visa mig ..
jag fortsätter med tvätten..
david tar av sig tröjan efter en stund kämpande.

david:"kolla, jag sa ju det jag har TUTTAR!"
jag: skrattar så jag hukar mig ..
jag: "har du tuttar där?"
han: "jaa!" & så pekar han vid revbenen men han menar nog sina bröst vårtor ..

det var as roligt iaf, en liten poäng har han ju ändå .. om han bygger upp dem sen när han blir stor så blir det ju bröst ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

hahahahaha! jaa han har en poäng där ;)

2010-01-08 @ 12:27:25
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Ullrika Eriksson

hah, smart grabb du har :D

2010-01-09 @ 10:35:44
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0