blixten mcqueen.


David kollar än en gång på Blixten McQueen. Han verkligen älskar den filmen.. Han har haft 3 stycken filmer med just den & blivit ledsen när den slutat funka bara för han kollar sönder dem ..

Nu ska jag städa hade jag tänkt mig medan David sitter kollar på sin film, då underlättar det stort än att ha han rännande efter mig när jag ska sopa & plocka undan..

Mårten blev nyss upphämtad utav Ludde känns tomt helt plötsligt lite granna men vad tyst det vart? Ingen som säger "kom David, kom".. & inget små gnabb eller avensjuka från Davids håll.

Jaja, dem ses väl sen igen eller någon annan dag ;) Dem går ändå på samma dagis så de kommer ju träffas snart igen! ;) ..

Neje, om man ska städa iaf nurå när det ändå inte finns något att göra varken på nätet eller någon annanstans, så städa får det bli & sen en promenad med nuffie & sen får jag se?

Ska fixa middag senare också, det får bli det som vart över sen igår.. Fläskpannkaka á la Désirée ;) ..

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0