david blöjfria kamp! ;)


jag jobbar på det än & nu har man kommit till steget då han ibland går på toa själv när han känner han behöver, kissar på sig som max en gång om dagen numera. så det går framåt! :D

nu orkar jag inte uppdatera mera för jag kommer inte på nåt..

hoppas man får träffa ludde idag jag saknar henne massor.. & hennes barn! :D

ems & c ska jag få träffa snart med, vi har sagt januari månad så ;)..
tycker om dem extremt mycket! <3 släpper de inte första taget..


babelibabe får man träffa snart igen också! :D kärlek!

Kommentarer
Postat av: sanna

härligt att det går framåt! ge inte upp darling! jaa wiie snart kommer ni, inte så jättelångt kvar ;) GLÖM INTE BILBARNSTOLEN! hahahaha! ;)

2010-01-06 @ 03:30:32
URL: http://snowaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0