david's & min konversation.


jag: hej, david får jag en kram? :D
david: ger mig en kram.
jag: vill du ha frukost?
david: ja tack.
jag: vad vill du ha?
david: sådant bröd.
jag: nej men det går inte, vi har ingen sådant bröd till varma mackor.
david: okej.. sånt bröd.
jag: mm..
jag: snart fyller du år :D
david: nej..
jag: jo, det gör du :D
david: nejj..
jag: jo det gör du david, du blir 4 år då!
david: vart är tårtan då?
jag: tårtan? hahahahahahaa! (skratt attack)
jag: du är för härlig david..
jag: klart du ska ha tårta om du snart fyller ;)
jag: du fyller snart det är januari & sen sommar då fyller du
david: med en små krasslig överdriven röst vart är tåårtan då? ;)

tack david du make my day ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

hahahaha så klockren! :D

2010-01-06 @ 03:26:55
URL: http://snowaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0