handen på hjärtat.


mår du bra idag? om du känner efter långt inom dig? ..

jag själv mår bra & jag blev bara just starkare inom mig .. tack för ökningen av självförtroendet ;)

idagrå.. idag ska jag hämta mårten bus på dagis bad ludde mig om igår! :D så, jag ska göra det senare för hon kunde inte .. & imrn vart jag bortbjuden på middag, eller nej jag & david för vara rättare sagt ;)

jag har massa att skriva men jag suddar bara bort allting, hela tiden.. :/ ..

jag skriver nog ner allt som snurrar i huvudet en annan dag ;)

"i am stronger than yesterday, no it's nothing but my way, my lonelyness don't kill me anymore" ..

ber om ursäkt om är felstavat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0