Jag gjorde det, men jag avslutade.


haha, babelibabe tycker jag ska bli med på en dejtsida för att finna mig en ny kille, som förtjänar mig ;) ..
jag är tveksamt över sådant men funderar på om jag ska ge det en chans?

Sagt & gjort efter att babelibabe sagt flera gånger hon ska göra det så jag blir medlem i en så tog jag en som verkade bra, jag registrerade mig, tog en bild på mig trots att jag tycker att ens inre ska välja ens partner inte utseendet för det blir alltid utseendet man ser först, sedan kanske man läser om personen .. tills jag såg jag måste betala för det & det direkt en fet klump summa!

Vad jag gjorde?

Jag avslutade & tänkte "nej, så desperat är jag inte!" ;)

Så, efter fått mail om att jag vart godkänd med min bild samt registrering så avslutade jag. Som en vindblåst försvann jag lika snabbt som jag kom.

Beklagar babelibabe .. ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

what!? betala för att få va med? nee det gillar vi inte! trodde det va gratis, attans haha. :)

2010-01-07 @ 15:14:10
URL: http://snowaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0