jag har fått min musik tillbaks :D


Min musik som jag har bokstavligen varit ledsen över har kommit tillbaks, min dumma mp3 spelare där jag har haft alla låtar i sen år tillbaks, slutade funka helt plötsligt & spelade in MIG när jag pratar med en konstig röst med david elr lucky & då försvann alla låtar som jag haft i den sen 06 .. men enligt datan fanns alla men jag kan inte förstå mig på sådant så jag bad johan om hjälp & jag gjorde fel .. så nu är låtarna i min nya mp3 spelare som jag fick i förskott i julklapp tror jag det var utav honom.. dyr var den, så den får jag vara rädd om .. :)

Så igår när jag kände mig mittemellan glad & sen små nedstämd & orolig över framtiden så ringde det 2 samtal på tele, ett som jag sprang för & sen visade vara ett nr jag inte vet riktigt vem & sket it .. är ett företag tror jag, som vill jag ska köpa nåt? ( det är inte jobb iaf, det vet jag! ) & sen ringde ett till samtal lite senare & då blev jag glad! :)

& sen nu min musik .. aa, kan det bli bättre? Nu när jag tänker efter så kan det bli bättre men just nu är jag nöjd, för David mår bra, jag mår bra förutom min mensvärk men den får mig inte låg ;) ..

Jag funderar vad som ska hända i helgen, jag har inte den blekaste aningen .. Vill göra något, men ändå inte .. Behöver städa i lägenheten, är ett bombnedslag efter 2 små barn & mig ;) .. Jaja, jag får se vad som händer, ibland kommer det Sms om idéer ;) ..

Ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Ellenor

Godmorgon :}

hoppas du får en bra dag!

2010-01-08 @ 09:15:19
URL: http://lipsticksex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0