jag tvekar.


jag har flera inlägg jag kan skriva om men jag vetefan ..

jag vet inte .. jag vet inte ..


-

du sårar mig när du ignorerar mig, vet du om det? det gör ont, så fort jag ser dig logga in på msn & då hugger det till .. varför kan du inte bara prata med mig för? ;( jag trodde bättre än såhär .. kanske sanningen visar sig nu? :'( .. snart redan gått en vecka, hur länge till ska det ta? du vet väl om att inget blir bättre av att bara skita it? ..

snart är det jag som vägrar snacka sen..

Kommentarer
Postat av: Ullrika Eriksson

jo då jag ska lägga upp före och efter bilder sen när det är klart:D

2010-01-09 @ 15:54:39
URL: http://mammastrollungee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0