Mally is home! :D


Mollybolly, mally, djävulen själv & allt vad hon har blivit döpt till samt hennes riktiga namn "Molly" är hemma! :D Hon har varit hos Ludde samt kaninerna & Luckey-lej sen jag var i örebro senast men inte gått nåt vidare bra att fånga in katten, &/eller att ta hit alla djuren för Ludde har så pass mycket snö i vägen, men igår.. igår då kom alla djuren hem!

Förutom Lucky-lej som fick komma hem tidigare..

Molly jamade till & sen blev hon tyst när hon hörde min röst då röjde hon rövare i kattburen, hon fick komma in i lägenheten med pojkarna efter mig. (Mårten & David.) Ludde & Tobbe bar upp & ner resten av sakerna så jag tog Mårten som satt i bilen & gick in med dem samt Molly.

Lade ner Molly som var i buren på golvet, snackade kortis & kom på borde släppa ut Molly, så gjorde det & Molly snabbt ur buren sprang till vardagsrummet, kollade snabbt & gick till mitt sovrum direkt & la sig i sängen & tvättade sig! =) Hon fann sig till rätta direkt igen! :D ..

På kvällen kom hon & små sprang när jag kollade Tv men David körde bort henne (som vanligt med sina ben) hon råkade "stampa" på hans ben & det var inte OK för David. Så Molly drog, kom tillbaks drog, kom & drog.. Efter några (många) Molly rop så kom hon igen tillslut.

Men hon ville inte finna sig vid att David hade tagit mina ben så hon lade sig på Tvn som hon alltid gör om hon inte får mysa med mig som hon vill.. Hon låg där tills jag släckte lampan, stängde ner tvn & sen kom hon farande & skulle ligga under täcket tätt intill mig! <3

Min Molly.. Hon låg där under duntäcket i 30 min & sen hörde hon nåt så hon var tvungen kolla läget, när jag vaknade sen i morse hade hon kommit tillbaks & David hade lagt sig nära mig & Molly låg längre ner  i sängen.

Nu hann jag bara sätta mig vid datan så kom hon farande från min säng & kom till mitt knä & lipade sen la hon sig. Jag tror hon har saknat mig sådana fall är det ömsesidigt för jag har saknat henne! =)

Molly gumman.. Min bara min lilla djävul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0