Om ni kollar tillbaks i tiden på bilder?



Om ni kollar tillbaks i tiden på skol bilderna t.ex. får det er att sakna tillbaks till skoltiden? Eller var skoltiden rena pesten? Var du en av de dära populära tjejerna eller var du en av de där utfrysta & du förstod inte varför?

Mina känslor är blandade, vissa bilder ser jag att jag var lycklig, vissa bilder ser jag en tjej som är hur ledsen som helst & ingen hjälpte till .. Jag hoppas att en dag att barn ska sluta behöva må dåligt i skoltiden, för det är bland det jobbigaste tiden iaf. Det är då allting händer, man blir äldre, man skaffar pojkvänner & allting & sen är det den viktigaste tiden någonsin för är just då som man ska lära sig allting inför livet utanför skolan.. Så att det ska behövas finnas mobbning också är hemskt, alla som varit i den sitsen vet hur ont det gör, men jag undrar om den som mobbar huvudtaget mår bra själv ens?

Jag undrar det ja .. jag har aldrig varit den som mobbat, men jag vet hur det var .. det var hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0