w.

Jag snackade med w i tele igår .. söta barn! :D
Han sa bland annat att David & jag skulle komma med tåget & knacka på dörren & att han väntade på oss ..
Mamma sa åt han att vi inte kommer idag (igår) utan att vi kommer en annan dag.

W  fortsätter att säga vi kommer snart, & kollar ut genom fönstret.
Mamma säger igen att vi inte kommer idag utan en annan dag.

W säger lite hårdare tydligare att vi kommer snaaart
Mamma säger ja en annan dag kommer dom när det är dop.

W säger argt & har en mörk röst David kommer snart med tåget!
Mamma säger nej men en annan dag W.

W blir skit arg & säger högre mörkare ton säger vi är på väg kommer snart & nu skulle vi komma för där kom bussen!
Mamma sa än en gång att vi kommer annan dag.

Söta W fortsatte ändå med att kolla ut genom fönstret & väntade på att vi skulle dyka upp när bussen väl kommit fram. ..

Samtidigt så snackade jag med han i tele. & sen ändrade han & sa att han skulle åka till Sthlm istället. Han vart bara mer & mer argare för att han inte fick åka till Sthlm igår.

Emmi  sa att dem kunde komma hälsa på mig sen när vädret är mildare & de sa David inte var hemma iaf idag för att han ska ju till dagis & han också men nepp.. han skulle bara åka till Sthlm till Dessi & David!

Är man inte saknad av den grabben eller vad? :D Eller ja, vi.. Eller kanske mest David då?

Kommentarer
Postat av: sanna

hahaha sweet :) Snart kommer ni! ;)

2010-01-15 @ 01:09:30
URL: http://snowaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0