det här med att besluta hur man ska göra.

 
varför är det så komplicerat ibland hur man ska göra & inte göra? jag begriper inte varför man ska krångla till det mera än man ibland behöver.
 
det här med kärlekslivet. vad är det egentligen som små barnsmamma? ibland är det som k .. kä.. kär.. kärlek? existerar det? kan man börja tänka på det måntro? sen kommer man till drömmarna. där sägs det ju att det som finns i ens undermedvetna kommer fram när man drömmer?
 
inatt drömde jag en dröm som jag verkligen kan känna att det är taget från verkligehetens känslor men ändå inte?
ibland kommmer det stunder som jag vet exakt hur jag ska göra, sen kommer det en konflikt eller känsla inuti en som säger tvärstopp. jag finner bara en lösning på det hela & det är nog att ge det mera tid ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0