det känns som det lättar, ljusnar.

 
Jag skriver inte i min blogg för att få sympati, jag skriver i min blogg för det är mitt sätt att få ur mig det. Jag är en sådan person som inte kan säga det direkt när det är något som är fel, utan att jag ska ha det inom mig månader, år tillomed innan jag kanske yttrar mig & då blir det som man exploderar inom mig. Med andra ord allting kommer ut.
 
En sak jag har funderat på varför kan inte ens ex hälsa på en när de ser en trots att man inte trodde de gjorde det? Tilläggas ska väl göra att exet hade sin partner med sig, men om man kan prata om en (som jag tror efter blickar) kan man väl hälsa? Speciellt när det gick att hälsa när man var med en kompis. Aja, jag är inte sådan jag pratar med mina ex om jag träffar på dem.
 
David sover borta i helgen, han har varit hemma från skolan hela veckan han var hängig imåndags när jag/vi hämtade honom & var förkyld, men han börjar bli bättre. Nu är det jag som är förkyld men Leo är värre, fast det börjar vända för honom med. Han saknade sin farmor & farfar & dem honom så han fick vara med dem i helgen, en väldigt glad sexåring hade man.
 
Jag har skaffat en tvättmaskin visserligen begagnad men jag har en äntligen! :) Jag bara inväntar på att den ska installeras, om den funkar bra får den hänga med ett tag. Nästa projekt jag ska försöka införskaffa är en soffa, en ny data & kanske en telefon, men det får bli en sak i taget. Viktigast är att barnen har allt dem behöver i första hand.
 
Leo verkar vara bättre magen idag sen typ dag 18, har jag inte kunnat amma honom köpte då sempers mjölkersättning men han gall skrek så fort han fick den maten, han bara skrek som bara den & vad jag än gjorde hjälpte inte! Jag hade det så varje dag samma klockslag i ett litet tag så fort jag drack mjölk eller av ersättningen en hel dag. Tillslut anade jag något måste vara fel det kan inte vara en slump, bytte ut den mot lemolac istället, det blev genast slut på all skrikande, bvc avvisade att det kunde vara något med maten fel, utan hävde att det var mera kolik istället. Men symptomen stämde inte in, men nu när han är tre månader har han visst inte problem med magen mera & jag kan köpa större förpackning igen, fast jag har den andre hemma med ifall att.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

otroligt inspirerande blogg!! :)

Kolla gärna in min blogg på www.gaaabrielaa.blogg.se :)

2012-09-14 @ 19:54:59
URL: http://gaaabrielaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0